Πολιτική Επιστροφών

  1. Αρχική
  2. Πολιτική Επιστροφών

1. Ακύρωση παραγγελίας

Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για να προχωρήσετε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, μπορείτε είτε να στείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην διεύθυνση: returns@neron.gr, είτε να καλέσετε στο τηλέφωνο 211- 4181777.

Στην περίπτωση που έχετε ήδη προχωρήσει σε εξόφληση της παραγγελίας σας και η παραγγελία σας δεν έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε θα σας επιστρέψουμε άμεσα την χρηματική αξία που αντιστοιχεί, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό).

Στην περίπτωση που η παραγγελία σας έχει δοθεί στη μεταφορική εταιρεία, τότε η επιστροφή της χρηματικής αξίας της ακυρωθείσας παραγγελίας, θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την συναλλαγή σας (πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό), μόλις τα προϊόντα επιστραφούν στο κατάστημά μας.

2. Υπαναχώρηση

Αν αλλάξετε γνώμη, μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες. Οι επιστροφές γίνονται μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier στη διεύθυνση που υπάρχει πάνω στο παραστατικό σας (οδός Πεντέλης 27 Μαρούσι, ΤΚ 15126) ή απευθείας στο φυσικό μας κατάστημα κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας. Δεν δεχόμαστε επιστροφές μετά τις 14 ημέρες από την παραλαβή. Η αποστολή γίνεται με χρέωση του αποστολέα.

Τα προϊόντα θα πρέπει να είναι στην αρχική τους κατάσταση, δηλ. να μην έχουν αποσφραγισθεί και χρησιμοποιηθεί, πλήρη, με ότι περιλαμβάνεται στην αρχική τους συσκευασία (πχ. έντυπα οδηγιών, πιστοποιητικό γνησιότητας φίλτρου, κλειδί, εξαρτήματα εγκατάστασης, βίδες, διακοσμητικά κ.τ.λ) και μέσα στην αρχική τους συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ, χαρτόνια), η οποία δεν πρέπει να παρουσιάζει φθορές, αλλοιώσεις, σκισίματα. Επίσης θα πρέπει να συνοδεύονται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα, τα οποία το συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. βρυσάκι, σετ εγκατάστασης, extra ανταλλακτικό φίλτρο κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.

Στην περίπτωση κατά την οποία ο καταναλωτής έχει επωφεληθεί από την προσφορά των δωρεάν μεταφορικών, το κόστος αυτών αφαιρείται από το προς επιστροφή ποσό.

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας ηλεκτρονικά στο returns@neron.gr ή στο τηλέφωνο 2114181777.

 

3. Λάθος ή Ελαττωματικά Προϊόντα

Πραγματοποιούμε όλους τους απαραίτητους ποιοτικούς ελέγχους πριν την αποστολή κάθε παραγγελίας. Ωστόσο, εάν παραλάβατε λάθος ή ελαττωματικό προϊόν, μπορείτε να μας το επιστρέψετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Δεν δεχόμαστε επιστροφές μετά τις 14 ημέρες από την παραλαβή.

Επικοινωνήστε οπωσδήποτε μαζί μας την ίδια ή την επόμενη μέρα από την παραλαβή. Ίσως, σας ζητηθεί να μας στείλετε φωτογραφίες του προϊόντος και της συσκευασίας (μαζί με το voucher της μεταφορικής), στο email returns@neron.gr. Το προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί και θα πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Επιπλέον, θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).

Μπορείτε να το αποστείλετε στη διεύθυνση που υπάρχει πάνω στο παραστατικό σας (οδός Πεντέλης 27 Μαρούσι, ΤΚ 15126) μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας courier ή να το παραδώσετε στο φυσικό μας κατάστημα κατόπιν προηγούμενης τηλεφωνικής επικοινωνίας.

Εάν μας αποστείλετε το προϊόν χωρίς να τηρηθεί η παραπάνω διαδικασία η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα της άρνησης της παραλαβής του.

Μετά τον τεχνικό έλεγχο του προϊόντος και εφόσον το ελάττωμα δεν οφείλεται σε κακή χρήση, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την ευθύνη και τα έξοδα της αντικατάστασης. Το προϊόν αντικαθίσταται με νέο ή άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών χαρακτηριστικών κατόπιν συνεννοήσεως με τον πελάτη. Είναι στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας να επιστρέψει τα χρήματα στον πελάτη στις περιπτώσεις που δεν υπάρχει διαθεσιμότητα, ή το προϊόν έχει πουληθεί σε ειδική τιμή, ή έχει εξαντληθεί κλπ. Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με αντιλογισμό χρέωσης της κάρτας ή επιστροφή χρημάτων με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής της παραγγελίας.

 

4. Για αγορές μέσω Skroutz

Για προϊόντα που αγοράστηκαν μέσω Skroutz, επιστροφή πραγματοποιείται αποκλειστικά μέσω Skroutz.

Χρήσιμες Συμβουλές

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα οποτεδήποτε να καταργήσει ή να τροποποιεί την πολιτική επιστροφών της, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στην ιστοσελίδα.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που η εταιρία, κατά την απόλυτη κρίση της, θεωρήσει ότι καταναλωτής καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα δικαιούται να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Σας συστήνουμε να ελέγχετε, κατά την στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας, την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτο της συσκευασίας τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα π.χ. σπασμένο εμπόρευμα, λάθος είδος, ελλιπή εξαρτήματα.

Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνιση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας. Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε.

Εγγύηση Προϊόντων

Για όλα τα προϊόντα ισχύει η εγγύηση προϊόντος που δίνει ο κατασκευαστής. Η εταιρεία μας εγγυάται να ολοκληρώσει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ορθή αντικατάσταση εντός εγγύησης. Τυχόν μεταφορικά έξοδα για προϊόντα εντός εγγύησης επιβαρύνουν τον παραλήπτη.